Gå til innhold

Kult med pannelugg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klippet nettopp pannelugg på meg selv. Det ble tøft, men sambo hater pannelugger på jenter. Synes dere det er tøft?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det syns jeg. På jenter som ikke har sånn virvel som meg selv i alle fall!!!

Skrevet

Jeg synes det er kult! Har funnet ut at det er det som kler meg best. Veldig tung og tykk lugg som stopper rett over brynene.

Drit i hva kjæresten din sier! Det er vel ikke for han du klippet deg?

Skrevet

Jeg syns også pannelugg er fint! Sikkert derfor jeg har det selv også :) Ameliesveis, bare litt mer bustete ;)

Skrevet

Synes det her sykt kult! Klippet selv jeg og,men gubben fikk helt panikk siden jeg gjorde noe så "drastisk" etter 6 år.......Så nå er det en skrå lugg,som snart blir vanlig lugg når jeg har kommet meg til frisøren en dag:)

Skrevet

Ja det syns jeg er tøft...=)

Spørs helt på panneluggen også da...

Skrevet

Synes det er veldig töft og fint jeg! Har det selv! Skal gjöre den mer massiv og tydlig neste gang jeg er hos frisören (2 uker til)

Skrevet

kommer litt ann på synes ikke sånn tynn pnnelugg er særlig fint- men tykk rett av over bryn lugg det er kult.. så synes jeg det er fint med krå lugg..

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Som regel fint, det gir flere muligheter for variasjon av frisyren, og gjør det litt mer "typete". Men liker ikke "skyggelugg", sånn tynn og pistrete lugg som førsteklassingene på 90-tallet hadde...=P

Skrevet

ja som regel fint. Jeg har pannelugg jeg kan ha ret ned, skrå, rett opp (hehe) eller bort fra panna.. Liker å kunne variere.

Skrevet

Ja det er veldig fint på de som kler det :)

Jeg har aldri kunnet ha pannelugg med den fæle virvelen min helt nede i panna.. Enten gredd bakover eller midtskill på meg :/..til nøds litt sideskill, men for mye på siden og det blir helt latterlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...