Gå til innhold

Sambo har fortalt det til sjefen sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og han ble jo helt i fyr og flamme: "jeg tror han gleder seg mer enn meg", sier sambo, he he. Han måtte nesten si det for å kunne være med meg til legen på torsdag. Jeg jobber turnus (som jeg selv kan velge, mer eller mindre) så jeg har ikke trengt å si det på jobb ennå. Men kjenner at jeg er mer sliten enn før så skal nok si det snart, men har lyst til å vente litt til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så koselig da:) Sjefen til mannen min fikk også vite det i forrige uke, hans reaksjon var "Så fort! Du kommer ikke med sånn pappaperm liste en gang til!!" Hehe. Vi har delt opp pappapermen hans i 30 enslige dager, og sjefen hans glemmer ALLTId hvilke dager det er. Så hver morgen mannen min har permisjon våkner han av sjefen som ringer og lurer på hvor han er :)

Skrevet

ha ha. Ja sånn tenker vi sambo også skal gjøre det, men innen den tid har han begynt i ny jobb, noe den nåværende sjefen hans ikke vet ennå... Er du på jobb de dagene han har perm eller tar han perm samtidig som deg? Vi tenkte kanskje at han skulle ta ut en og en dag samtidig som jeg gikk hjemme. Da blir den totale permisjonstida kortere, men om jeg feks blir sykemeldt i sommer så jeg ikke kan ta ut ferien så kan jeg ta dette årets ferie og neste års ferie på rappen før jeg er ferdig med permisjonen så da blir det ikke så verst likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...