Desemberprins kom 20des :) Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 sikert verdens dummeste spørsmål,men er det ikke det en skal holde seg unna?
Gjest Gul stjerne Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 I baconsvor er det bare fett og proteiner, ingen karbohydrater. Noe for dietten din..?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Egg, kjøtt, fisk, grønnsaker.... Jeg er på uke 3 med lavkarbo mat (skal fortsette i 6 mnd) og det er mye deilig mat uten mye karber....
Gjest Gul stjerne Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Det er de rakske karbohydratene du skal holde deg unna, tenker jeg; Pasta ris brød loff frukt Spis grrrrove knekkebrød, egg, tunfisk, avocado, bacon, bønner, ost, det er det lavkarbo-folket gjør.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 mener du hvitt kjøtt? skal liksom ikke på slanke kur,men det er jo greit å prøve ås pise riktig når en først har begynt å trene. Hva slags diett har du og virker den?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Ingen diett...... Bare kutta ut pasta, ris, poteter, brød, alt av sukker..... Spiser alt kjøtt, storfe, svin og fulg, fisk.... Jeg spiser knekkebrød, gulost og andre ting med lite karbohydrater i, for sålenge man trener hver dag slik jeg gjør, så trenger man litt karbohydrater også. Og jeg spiser alltid etter trening!!!
tiamor Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Hvor mye har du gått ned hittil da, solfrøken? Og hvor lenge har du holdt på?
Libido- Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Ser noen skriv at man ikke skal spise ris, men man kan det. Om man velger basmati eller villris. Videre kan du også ha fullkornspasta innimellom.
Libido- Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 på fedons hjemmeside er det anbefalt en del matvarer. Der har du noen typer knekkebrød som er gode =)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 19. januar 2009 takk:) jeg er ikke noe flink til å tenke på dietter,men dette virker jo gjennomførbart med trening,det vanskeligste blir jo å holde seg borte fra alt som har med godis å gjøre!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. januar 2009 #11 Skrevet 19. januar 2009 har holdt på i 2 uker (begynner på uker 3 i dag) og har trena hver dag og spist lite karber og har pr i dag gått ned 1 kg. Skal ned 10kg tilsammen før sommeren, så jeg håper jeg klarer det!!! Går vel bare litt tregt i starten tenker jeg =)) Men dette er første gang jeg har måttet slanke meg (i en alder av 30) Så det er litt nytt for meg også=))
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 19. januar 2009 OK,LESET PÅ KETOSE.NO AT EN KUNNE GÅ NED 4-5 KG FØRSET UKEN P ATKINS DIETTEN. SORRY STOR SKRIFT.....HE HE SÅ FLINK DU ER:) MÅ DU TRENE HVER DAG FOR AT DET SKAL VIRKE OG HVA TRENER DU?
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #13 Skrevet 19. januar 2009 Er det ketolyse.no du mener? Mannen min gikk på ketolysekuren og gikk ned litt over 25 kg på 6 mnd. Det hadde vert noe for bikinisesongen, ikke sant? Det å bare spise litt færre karbohydrater setter ikke kroppen i ketose, men det er jo et bra kosthold og de som har for mye vil jo sakte men sikkert gå ned. Hvis du vil i ketose og gå på ketolysekur så kan du ikke ha mer enn 15 g karbohydrater i døgnet i starten (du kan øke noe etterhvert).
Mari80 Skrevet 19. januar 2009 #14 Skrevet 19. januar 2009 Det er veldig mye fokus på karbohydrater, men det er heller ikke bra å spise for mye mettet fett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå