sels Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Hei. Noen her som vet hva det egentlig betyr og hvor lenge man kan gå med det. Er 9 dager på overtid og har i det siste hatt en del mensmurringer både i mage og rygg og i natt var det ganske intenst i lang tid.
flypapir Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Jeg tipper det er modningsrier! Håper de utvikler seg og blir ordentlige rier om ikke lenge! Lykke til
sels Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 hvis det er tilfelle det du sier nå så håper jeg at noe skjer snart ja. Begynner å bli rimelig lei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå