rampete robin Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Guttungen har storkenebb i panna/neserota. Oppdaget at han også har ett i nakken, under håret. Noen som vet når disse forsvinner, om de forsvinner? Og hva kommer det egentlig av?
Blind Gudinne Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 TRor det er individuelt når de forsvinner... Niesa mi hadde da hun ble født. Nå er hun 3 og de er borte ( dvs, hun blir litt rødere der når hun er sinna men det syns ikke til vanlig).
Gjest amandine Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Storkebitt(regner med det er det samme) er vel bare fødselsmerker, egentlig? Min eldste sønn hadde i pannen når han ble født, forsvant etter et par år, tror jeg. Nå er han 5 og det synes ikke i det hele tatt. Minstemann har større i nakken, men regner med det forsvinner det også.
prinsesse vilikke Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Begge mine barn hadde storkebitt da de ble født. På minstemann forsvant det etter noen år - størstemann på 8 har fortsatt et lite rødt merke ved neseroten
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Småen hadde i nakken når hun ble født. Det ble svakere og svakere, og jeg tror det er nesten borte nå, men kan ikke si sikkert siden hun har så langt hår :-) Hun er 16 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå