Fiafiona Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Et fødeklar kvinne ankommer klinikken, og blir undersøkt av jordmor: Jordmoren: Har slimproppen gått? Fødende kvinne: Hva..? Nei, han har bare gått ut for å ta seg en kopp kaffe. (hahahahhaha...)
bomsa Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Ha ha ha ha ha ha ååååå...håhåhåhå...:-) Særdeles morsom...måtte sende den til gubben...
MissKitty Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Hehehe! Den var morsom! Deilig å kunne le litt ) Jeg kaster meg på og forteller en også: Det var før i tiden, da mannen satt på gangen mens kvinnen fødte barnet. Legen kommer ut og gratulerer den nybakte og noe antrerte far. -"Ja, hva ble det, ble det en gutt?", nærmest roper pappan. - "Mnneei", sier legen. -"Ja, da ble det vel ei lita jente da"? - "Mnneei", sier legen igjen... - "Men hva FAEN ble det da, da"? - "Tampen brenner...".
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Eh... jeg er nok litt treg i dag (eller hele tiden, hehe) - denne skjønte jeg ikke ??
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Mens DENNE skjønte jeg - utrolig morsom (selv om min sambo oppfører seg altfor pent til å bli kalt slimpropp, hehe) :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå