Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et fødeklar kvinne ankommer klinikken, og blir undersøkt av jordmor:

 

Jordmoren: Har slimproppen gått?

 

Fødende kvinne: Hva..? Nei, han har bare gått ut for å ta seg en kopp kaffe.

 

 

(hahahahhaha...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha ha ha ha ååååå...håhåhåhå...:-)

Særdeles morsom...måtte sende den til gubben...

Skrevet

Hehehe! Den var morsom! Deilig å kunne le litt :o)

 

 

Jeg kaster meg på og forteller en også:

 

Det var før i tiden, da mannen satt på gangen mens kvinnen fødte barnet. Legen kommer ut og gratulerer den nybakte og noe antrerte far.

-"Ja, hva ble det, ble det en gutt?", nærmest roper pappan.

- "Mnneei", sier legen.

-"Ja, da ble det vel ei lita jente da"?

- "Mnneei", sier legen igjen...

- "Men hva FAEN ble det da, da"?

- "Tampen brenner...".

 

 

 

Skrevet

Eh... jeg er nok litt treg i dag (eller hele tiden, hehe) - denne skjønte jeg ikke ??

Skrevet

Mens DENNE skjønte jeg - utrolig morsom (selv om min sambo oppfører seg altfor pent til å bli kalt slimpropp, hehe) :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...