Gå til innhold

Min klin gærne nabo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...durer rundt veggene her i valium-tåka si, med en snøfreser som bråker som et helvete!!! Trodde det var den ordentlige snøfreseren fra kommunen som hadde forvilla seg opp i hagen vår jeg. Ting detter ned fra hyllene inne på stua jo!!!

Mannen prøver bare å være snill, men jeg syns han er skummel når han driver på sånn. Han er jo så dopa!!!

I sommer klippa han gresset og både blomstene våre og syrinbuskene gikk med i klippinga. Så kjørte han nesten ned sønnen vår med bilen sin. Heldigvis endte det bare med en skeiv bom og et veiskilt på halv tolv...

Jeg vil helst at han holder seg hjemme, men tør ikke si noe til ham. Så da må jeg bare sitte her og holde for ørene og håpe at han gir seg snart!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Det gjør jeg ikke! Men skulle ønske jeg gjorde det...

Skrevet

Har dere barn? er han dopet rundt barna også?

Skrevet

Ja, du sa jo dere har en sønn..Hvorfor finner du deg i at han doper seg?

Skrevet

å herregud! Skulle tro jeg var dopet selv:P. Trodde det sto "min klin gærne mann". E d mulig. Beklager!!! uff..

Skrevet

Han er syk da! Går på anti-depessiva og tunge smertestillende. Kan ikke akkurat ta fra ham medisinen sin. Ikke så ofte vi ser noe til ham, men han forviller seg av og til inn på tomta vår for å utføre gode gjerninger. Nå er barna mine så små, en på 3 og ei nesten nyfødt, så de er aldri alene ute uansett. Men den nesten-påkjørselen glemmer jeg ALDRI. Var noen meter unna gutten bare. Ikke mye jeg kan gjøre med det, bortsett fra å passe godt på meg og mine.

Skrevet

uff. Ja den der er vanskelig.. Men visst han er til fare for omgivelsene sine må jo noe nesten gjøres? Plutselig er barna dine store nok til å leke ute alene..

Skrevet

Da bor vi forhåpentligvis ikke her lenger. Satser på å flytte i løpet av året. Faen... der kommer han igjen...

Skrevet

oki. Det er jo bra. hehe. Nesten litt komisk også. "faen, der kommer han igjen..". hehe. selv om det ikke egentlig er det selvfølgelig! Bare måten du sa det på;)

Skrevet

Ja, nå har han fresa bort all snøen og er godt i gang med grusen under...

Skrevet

Da blir vel snøfreseren snart ødelagt (av grusen) så slipper du dette imorgen hvertfall.. ;)

Lykke til med flytting!

Skrevet

Hehe, sorry meg, men må jaggu le. Han er i gang med grusen, ja. Gjør det grundig i allefall :)

Skrevet

Nå er det stille der ute, og forhåpentligvis trygt å gå ut;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...