Gå til innhold

Assistert befuktning og føde til termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer egentlig på om dere som har assistertbefuktning føder nærmere termin?

Jeg selv har tatt ICSI. ut ifra innsettingen så har jeg termin 18 februar, men fra 1. ul så fikk jeg 21 februar. var på 3d i uke 27 og da fikk jeg 14 februar.

Lurer egentlig bare på om dere som har født, hvor nærme termin dere var og eventuelt hvilken termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan desverre ikke svare deg. Du finner det vel ut før meg får vi håpe. :-)

Men jeg satt akkurat og lurte på det samme, siden vi vet nøyaktig når det ble befruktet. Etter min mening i forhold til uttak/innsetting, så har jeg termin 19. mars, legen sa 17, og ul sa 16, men det er 17 som står, selv om jeg ikke skjønner at det kan være riktig. Jeg bytter da uke på en søn, men jeg hadde uttak på en tirs, og innsetting en tors.

Skrevet

hmm, ja jeg har term 11 mars blir spennede og se, men regner med at det er forskjeller på oss og :)

Skrevet

Etter uttak og befruktning har jeg termin 26 feb, noe to ul før uke 18 bekreftet. Fikk imidlertid forskjøvet termin til 1 mars på uke 18 ul pga en sløv jm som ikke gjorde målingene riktig.....nå gjenstår det bare å se når tulla kommer. Har imidlertid hørt at ivf/icsi'ere føder litt før tiden...... :)

Skrevet

Håpe tuppa_ over meg har rett ang å føde litt før tiden for jeg er møkkalei av å være gravid nå!! Har imidlertid fått beholde samme termin hele tiden, med termin på samme ukedag som innsetting av egg.

Skrevet

hun som tok ul i uke 16, prøvde å måle en gang til og da ble det den 17, men hun satte den 21. men men. blir spennende å se. men hvor har du hørt at vi med assisster føder ofte før. har hørt at de med tvillinger gjør det.

Skrevet

Husker ikke hvor jeg leste det, har vært igjennom så sinnsykt mye forskning det siste året. Men utifra dem jeg kjenner som også har gjort ivf/icsi så har de født før. Hvorfor????? Ingen anelse, mulig på samme grunnlag at vi er mer utsatt for bekkenproblemer gjennom alle hormoner vi dytter i oss i den spede begynnelse?????????

Time will show..............jeg er i hvertfall også VELDIG klar for å bli ferdig med svangerskapet :)

Skrevet

he he ikke for å skuffe dere. Hadde ul i går og her sitter jeg enda. Var hos legen i dag og der var ingen tegn til åpning, hadde bare så vidt begynt å modnes. Blir spennende og se for hvis man beregner utifra dato innsett så har jeg termin 26 jan. Er drittlei vil ha ut denne ungen nå

Skrevet

ble litt skrivefeil så jeg skulle være ul termin hadde jeg i går

Skrevet

Da får vi se da om det stemmer mer med den 26 januar. lykke til da ihvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...