La Perla Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Lurer på hva dette kan være noe. Gjelder jente på 11. Hun er ellers sprek, frisk, normalvektig og ikke slapp og trøtt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 søsteren min har alltid hatt lav stoffskiftet, og det har syntes godt med blå ringer under øynene og at hun sover veldig mye hva får deg til å tro at datteren din har det?
La Perla Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 To blodprøver med tre måneder imellom som begge viser det. Ellers hadde vi aldri drømt om at hun har det, for hun har ingen av de symptomene som ramses opp på nettet.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 når jeg var gravid hadde jeg også lavt stofskiftet, men jeg fikk heller ikke symptomene, men så er jeg ganske "rastløs"...hehe. kanskje ikke alle reagerer så mye på det? jeg blir ikke trøtt av ekstremt lavt jern heller, bare besvimer innimellom... hehe.
La Perla Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 Besvimer du "bare"? Huffda, hehe. Tja, kanskje hun er som deg, eller (som jeg håper) at det bare er Litt lavt og ikke har vart så lenge. rask behanling er visstnok så viktig hvsi barn har hpothreose. mne nå vet jeg ikke om det er det da. Håper bare vi får utredet det litt bedre snart. Er det andre som har hatt dette eller har barn som har?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 du skal se det går fint med henne. søsteren min har det temlig heftig og hun lever jo et normalt liv, bare sover mer en andre og bruker litt mer tryllepenn under øynene... hehe å besvime er slettes ikke ille, jeg får blandt annet alltid sitte på konserter... hehe
La Perla Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2009 Jeg dytter litt, kanskje det er noen her nå som vet litt om dette.
~**nuttis**~ Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Her er et forum.Det har vært nede,så det er et midlertidig nå. http://www.xlpluss.no/thyroforum/index.php?sid=bd79ab96ecb77aa132287875d4ccfd38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå