karamell mamma Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har lagt inn bilde på profilen min av magen min. Jeg tok bilde forrige uke, da var jeg i uke 22. Er magen min stor, liten eller ganske normal?? Fikk følgende kommentar av sjefen min: "Har ikke du litt for stor mage så tidlig?". Ble litt sjokkert ettersom jeg egentlig synes magen min er ganske babyrund og fin. Kan ikke dere ta en titt?? Jeg har lagt på meg ca.4-5 kg.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Du er jo over halvveis da, og jeg syns ikke den er spesielt stor ) Fin var den! Sjefen din hadde vel besvimt om han hadde sett min mage da jeg var 22 uker for den var mye mer markert - riktignok nr 2 for meg da (og da blri man visst fortere stor), men likevel. Strutt i vei!! )
2prinsesser <3 Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 syns ikke den var no stor i forhold til mange andre jeg har sett så mange uker på vei! er selv 23 uker å har ca like stor som deg.drit i sjefen du å kos deg med den voksende magen =)
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 fin mage synes jeg! jeg er 16 uker og synes min ser bare litt mindre ut....
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Kjempefin mage har du. :-))) Er da ikke rart at du har såpass til mage når du er kommet i uke 22 mener nå jeg. Og ikke har du lagt på deg så mye heller. Ikke bry deg om disse kommentarene. Alltid noen som skal kommentere størrelsen på gravide mager. Magen din blir plutselig allemannseie når du går gravid. Forstå det den som vil. Vær stolt av den.
Rapunzella Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Kjempefin mage, og jeg vil tro akkurat passe! :-) Håper å se slik ut selv når jeg kommer dit!
karamell mamma Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2009 Takk for tilbakemeldinger jenter! Nå skal jeg strutte i vei;)
Frk. Sol Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Jeg skal ha bare fem dager etter deg, og min mage er mye større enn din! Er min andre da.. Syntes magen di var helt fin. Gravide mager er kjempeflotte:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå