Gå til innhold

Dagens middagstråd er i gang ffffffffffra NÅ!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst på fisk i dag også jeg, men hadde det 4 ganger forrige uke så spørs om mine kjære ønsker seg noe med kjøtt i dag regner jeg med hehe:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt opp kjøttpølser (av kylling og kalkun) fra frysa, så får vi se hva tilbehøret blir når det nærmer seg... *matlei men med stor matlyst*

Skrevet

vi skal ha lasange med salat, brød og rømme til. hadde det på lørdag men klarte ikke spise opp alt

Skrevet

Kalkunkjøttboller med salat og ris skal vi ha. Kjempegodt=)

Skrevet

lasagne (larsmagne) ho ho ho. Det fikk jeg lyst på. Kanskje vi skal ta det hm.....ble sulten jeg nå:-)

Skrevet

Sambo jobber seint,så jeg og ungene skal til foreldrene mine og spise hjemmelaget lappskaus=) Det er godt!

Skrevet

Vet ikke om jeg gidder lage noe i dag for mini er syk og har null matlyst og gubben skal jobbe sent. Men hvis jeg lager noe blir det mårpølse med poteter, gulrøtter og hvit saus

Skrevet

Idag skal vi ha wok med strimlet svinekjøtt, masse gode grønnsaker og ris til de andre. (jeg er på ketolyse så ingen ris på meg)

Skrevet

Så enkelt å greit som kjøttdeig å spaghetti med salat til.

Skrevet

Laksefilet, poteter, grønnsaker og persillesmør:)

Skrevet

raspeballer med tilbehør :) Hadde det til middag i går, og lagde litt ekstra slik at vi har nok til i dag også :)

Skrevet

Ørretfilet med provancekrydder og sitronpepper, ris, rømme og mais....

Skrevet

jeg har lyst på noe med fisk i dag. og det er en evighet siden sist.. så stror nok det blir som hu mor vil i dag ja!

Skrevet

Fisk... men vet ikke hva enda. Har hvertfall fryseren full =)

Skrevet

Fisk er godt:-)

Skrevet

Rester fra i går: kjöttkaker av elg, ovnstekte rotfrukter og viltsaus!

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Laks, poteter, agurksalat og dressing=) hehe, har dilla på poteter med dressing, mannen får få rømme.

Skrevet

kyllingfile og ris, har i frysen,

jeg har IKKE planer om og labbe i al den snøen for og finne noe annet.

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve meg på svinebiff teriyaki idag =) aner ikke om det er godt da men.. SER godt ut på bildet på matprat i allefall=P

Skrevet

fiskepudding, poteter, raspa gulrol og agurk

Skrevet

fiskpudding her også..

Larsmagne..hahha..de sier alltid vi også til lasagne..trodde ikke det var fler som sa det :)

Skrevet

mannen min som har lært meg ordet larsmagne hehe:-)

Skrevet

Lillegutt får løvbiff med pommes fritts

Gubben og jeg tar vårruller med ris

( dårlig med $ akkurat nå, da er det godt med en fryser stapp full av mat!)

Skrevet

Fiskeboller i hvit saus med poteter og gulerøtter til. Har sååå lyst på brokkoli til også, men har hatt det til all maten vi har spist siste uka, så spørs om ikke de andre begynner å bli litt lei :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...