Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått noen nydelige lysestaker til jul, og nederst på de henger det en lærreim med en metallplate hvor det står LG interiør på. Mannen min mener at dette skal tas av og kastes, men jeg mener det er en del av designet. Hadde det vært meningen å tas av, hadde de vel bare tatt en tråd med papirlapp hvor det står LG interiør på. Det er jo mye billigere.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde nok tatt av den reima.. synes ikke merkenavn på interiør er så veldig fint jeg da.. så hadde ikek brydd meg med om den skulle være der eller ikke..

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Tror nok mannen din har rett, selv om merket er forseggjort ;-)

Skrevet

Jeg ville tatt den av..

Skrevet

Litt kjapp med å trykke.. tror nok mannen din har rett.

Skrevet

Er nok mannen din som har rett. Jeg kjøper kubbelys hvor det er en lær-reim rundt og med fint logo-merke men det er ment til å ta av. Kan ikke brenne lys med det på. Er jo bare en eksklusiv måte å markedsføre seg selv på i butikken da..

Skrevet

Det er festet med lærreim for at det skal se mer ekskulsivt ut.

Kan sammenligen klær der lappene med pris og info er festet med silketråd, eller sånn kjettinglignende greie (ha ha ha). Da skal av de også, men er laget slik for et mer ekslusivt look.

Skrevet

Jeg har faktisk hatt dem på :))

(kjøpt lg lys jeg også)

Så er det plast rundt right? Den skal faktisk ikke av den heller.

For å hindre at det renner utfor.

Bare plasten på toppen skal av.

Når du har brent det såpass langt end at du kommer til reimen tar du den såklart av da :P

Skrevet

Se der ja, du skrev lysestaker :P haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...