Gå til innhold

Lite spm til dere på 2 tri:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer over hit til fredag og lurte på en liten ting. Har akkurat blitt kvitt kvalmen og puppene mine er nesten ikke ømme lengre. Når forsvant ømmheten deres om den ble bedre?

Har vært på ul sist lørdag og alt så bra ut. Men blir litt urolig for at noe er galt når jeg plutselig ikke har så mange symp lengre. Men vet det skal gi seg litt rundt disse tider........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo så induviduelt,tenk på at alt er bra kos deg ikke bekymre deg,det går nesten alltid bra,og hva som skjer inni oss er jo utenfor vår kontroll oxo,annet enn at vi slutter røyke drikke osv..sÅ NYT at du ikke har noen symptomer. Jeg er 16 uker merker ikke noen symptomer og er glad for det)(

Skrevet

alt er nok i skjønneste orden! Kvalmen skal jo gi seg på den tiden for de fleste, og ømheten også. ømheten i brystene mine ga seg allerede i uke 10 og da ble jeg bekymra. men en ultralyd i uke 12 viste en skikkelig aktiv krabat :) Ikke tenk mer på det du

Skrevet

Nei,alt er nok bra. Har hatt en ma før og litt rundt der så derfor man blir litt ekstra utrolig. Men vet at ting skal forsvinne litt nå så er nok akkurat det som skjer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...