Gå til innhold

JA til ferdig måkt snø....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er såååååå kjedelig å måke denna snøen.. Tenkte jeg skulle være snill med samboern min og måke sp bilen hans slipper å subbe når han kommer hjem...

Er i alle fall ferdig og sliten.... Måtte løpe opp på små hauger for å bli kvitt snøen. Har ikke all verden av plass og gjlre av den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ædda bædda! Vi har ferdigmåkt snø:D Har vaktmester som tar seg av det. Og garasje i kjelleren så vi slipper å måke bil. Og om sommeren blir gresset klippet.

Mange fordeler med å bo i pensjonistblokk:) (På bakkeplan)

Ikke er det noen som bråker og fester sent om kvelden når vi skal sove heller.

Men, tenk på det sånn, du får jo mye fin trim da:) Og frisk luft!

Skrevet

Du er slem.. hehe....

Vi bor i halvpart av tomannsbolig vi, på jakt etter enebolig.. hehe... Traktoren åker hos naboen, vi måker selv vi.

er ikke så mange dager i året man må måke myyyyyye da. Vanligvis er det samboer som tar den jobben.. Hehe.. Men hadde vært fint med ferdigmåkt snø uansett.. Kunne det ikke bare ha snødd på gresset og andre steder man ikke skal gå eller kjøre bil. hehe

Skrevet

Vi har verdens snilleste naboer som kommer å måker for oss, bare når snøen er så våt og tung som den er nå da.... De andre gangene har de ikke måkt, for da har vi bare kjørt den ned selv, men nå var det liksom 20 cm kjempe våt, tung snø og da kommer vi oss ikke frem med bilen engang...

Men jeg har vært ute og skuffa litt selv også, der han snille, snille naboen ikke kommer til =)) Og jommen er det tungt da......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...