3b@rnsmor-30* Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 vi skal kjøpe babybilstol for første gang til nurket som kommer til sommeren... det må stå i midten og der er det to-punktsele.. og vi har ikke iso-fix.. (de to større ungene sitter i sånn 1-2-3 sete med bilens tre-punktsele. og en voksen får ikke plass i midten i bilen så babyn kan ikke sitte forran heller..) Hva skal dere ha? Noen som har tips og kan hjelpe meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå