Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 ....det har faktisk falt meg inn om hele denne historien om barnet med avvik er bare konstruert av en oppmerksomhetssyk person. Synes det er utrolig at hun kan sitte her å være så oppegående hvis hun har det så fælt med seg selv
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Samme her. Hadde jeg opplevd noe sånt hadde jeg ikke lagt ut hele historien her. Det hadde jeg ikke orket..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Folk er forskjellige, og reagerer og opptrer forskjellig. Selv om en lett bryter sammen, så betyr ikke det at alle andre gjør det samme. Jeg kan nok virke kald for de som ikke kjenner meg, men det betyr ikke at ting ikke går inn på meg. Mens andre gråter for den minste lille ting. En takler ting bare forskjellig. Og jeg er ikke den HI du sikter til.
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Nja, jeg husker at det for en stund siden var en annen bruker som tok abort paa samme grunnlaget mer eller mindre, og hun fikk jo masse stoette og klapp og klem i forbindelse med alt som fulgte, og det var vel kanskje det denne stakkaren haapte paa, litt medlidenhet. Det er jammen tilfeldig hva slags svar folk faar paa noyaktig de samme greiene her inne!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Det er STOOOR forskjell på å senabortere et barn som ikke er forenelig med liv, og et barn med downs. Er sikker på at de som gjorde det har tenkt nøye over situasjonen, og gjør det de syns er riktig. Men jeg syns det er forkastelig, og at det burde være forbudt å abortere barn med downs.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 ja HI, det er fralig og stygt å spekulere i dette! Det at denne kvinnen vil dele sin sorg med andre er jo for å få støtte og råd fra andre som har oplevd det samme. Hun har INGEN av trekkene til den beryktede trillingmammaen som var her før (er sikkert her nå å, men byttet nick:/). Pass på hva du skriver, hun har fått så mye ufortjent pepper at det fort kan bli for mye for henne:( skjønner at man kan lure og spekulere, men hold det for deg selv før du ser klare trekk, slik som på trillingmamma som var ukonskekvent på info, rotet mye, slengte masse med leppa osv, tyåpiske trekk for en med store problemer innabords. Syns ikke HI som tok abort virker som en slik person, hun er akselig, tar innover seg den kritikk hun får osv. Vær så snill, la henne være nå da, hun har fått nok dritt.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Ingen slike får klapp på skuldra av meg jaffal.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #10 Skrevet 19. januar 2009 Jeg tror ikke på jenta og har ingen sympati for hun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå