Gå til innhold

Var til legen i dag LOL


Anbefalte innlegg

Skrevet

med den fire år gamle dattera mi. Vi satt i venterommet på akutten da en overfull gutt kom sjanglende inn og la seg på en av benkene. Han sovnet momentant. Dattera mi stirra på gutten en god stund med trillende runde øyne og snudde seg til meg og spurte: "Er han dødet, mamma?". Senere da vi var ferdige med å ta urinprøven fra dattera mi (...noe som jeg roste henne opp i skyene av) sa jeg til henne at legen trenger tisset så han kan gjøre henne frisk. "Skal han drikke tisset mitt han da", spurte hun alvorligt.

Måtte bare fortelle ...hu var så utrolig søt. Det er så vanskeligt å holde seg alvorlig også ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe=) Så mye gøy de sier når de lurer på ting=)

Skrevet

Hahaha...=)

Så søtt...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...