SOL*SOL Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 med den fire år gamle dattera mi. Vi satt i venterommet på akutten da en overfull gutt kom sjanglende inn og la seg på en av benkene. Han sovnet momentant. Dattera mi stirra på gutten en god stund med trillende runde øyne og snudde seg til meg og spurte: "Er han dødet, mamma?". Senere da vi var ferdige med å ta urinprøven fra dattera mi (...noe som jeg roste henne opp i skyene av) sa jeg til henne at legen trenger tisset så han kan gjøre henne frisk. "Skal han drikke tisset mitt han da", spurte hun alvorligt. Måtte bare fortelle ...hu var så utrolig søt. Det er så vanskeligt å holde seg alvorlig også ...
celodi Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 hehe=) Så mye gøy de sier når de lurer på ting=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå