solei Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Jeg skal være hjemme ett år til ulønnet. Sier seg selv at da blir det mindre penger til klær til meg. Har rikelig men mye blir jo ikke brukt. Kom til å tenke på at det går jo an å samle noen veninner og bytte klær. Endel ungdommer gjør jo det, så hvorfor skal ikke vi andre gjøre det og...er jo genialt egentlig. Miljøvennlig er det og. Jeg har ihvertfall en haug klær jeg skulle gitt bort,så hvorfor ikke bytte de med veninner. Eller blir det litt barnslig for noen damer rundt30-årene..hehe.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Ikke teit i det hele tatt syns jeg - stod faktisk på KKs liste over tips til hvordan bli mer økonomisk (og miljøvennlig) i et av nyttårsbladene )
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Syns det høres kjempemorro ut jeg :-) Ta med vin, fine og stygge klær! Så kan dere le dere ihjel av de stygge klærne mens dere prøver dem, og bytte til dere fine klær som ikke passer venninnene=) Økonomisk og miljøvennlig. Mye bedre enn at det går i søpla!
solei Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2009 Ja,det er jo utrolig hvor mye andre sitt boss kan være attraktivt for oss andre..og omvendt!! Fikk noen topper av min tante som har så mye fint. Slik fikk jeg litt av ideen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå