Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Åååååå.. Tror jeg DØØØØR!!!!
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Stakkars deg, vet så godt åssen du har det. Fikk omgangsyken på onsdag og har begynt å spise litt normalt idag.. Var rett og slett grusomt. Gått ned 4 kg.. Prøv å holde på litt drikke, biola reddet meg. Magen min er fortsatt i ubalanse, men det kan jeg leve med. Masse god bedring fra meg!!
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Føler med deg!!!! Fikk i natt jeg!!! Har ligget å ropt i den store porselenstelefonen flere ganger i timen i natt. Prøver nå å få i meg Farris og eplejuise, men det smaker jo ikke akkurat bra!!! God bedring!!
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2009 Takk takk jenter... Dette er heelt pyton.. Var hos legen i går, og hadde lavt blodtrykk, pluss at kroppen ikke fikk noe næring, så dette tærer på..Fikk streng beskjed om å tvinge i meg mat, så fikk presset ned noen t-skjeer med potetmos i går... Alt byr meg imot...
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Prøv buljong:) min kjære lagde det til meg i går, og det gikk faktisk ned, følte meg mye bedre etterpå. Tror jeg skal ha litt til frokost og. Føler meg ikke klar for fast føde ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå