Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Hei dere. Er 5 +4 i dag og har begynt å bli litt kvalm. Dette kommer i bølger. Mitt spm er om dere også har litt vondt i nedre del av magen når dere er kvalme? Eller er dere bare kvalme og ikke kjenner noe i magen<??? Ble kanskje et litt rart spm dette, men håper dere skjønner...
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. januar 2009 Dytter litt jeg....
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Hei! Jeg startet dagen forrige mandag med ett brak med uvelhet, kvalme og svimmelhet, jeg var bare 3 + 1, men valgte å ta en graviditetstest ut på formiddagen som viste positivt!!! 6 dager FØR IKM - utrolig, men sant... Var hos legen tirsdagen, dagen etter, for å få sykmelding, leverte urinprøve som også viste positivt. Ble sykmeldt ut uka - i dag har jeg fortsatt ikke sjans på å gå på jobb, er jo sååå kvalm, men ikke så kvalm at jeg kaster opp (ennå). Har ikke direkte vondt i magen, men kjenner at det er noe i gjære nederst i magen ja - men tror ikke det har med kvalmen å gjøre, heller at det vokser og stikker og er litt hoven og oppblåst. Prøver å spise litt litt, og da gjerne noe tørt, men eier ikke matlyst - og all mat synes jeg smaker pyton eller annerledes, så skal få mannen til å kjøpe med seg noe mariekjeks eller noe på veien hjem i dag. Er bare 4 + 1 i dag, og synes symptomene kom veldig tidlig denne gangen. Husker jeg var bittelitt kvalm i forrige svangerskap, men da kom det ikke før i uke 6-8 og så ble det bedre etterhvert... Jeg prøver å drikke litt ekstra med vann og juice og synes det kan bedre bittelitt på kvalmen og svimmelheten - men ikke nok til at man ikke er kvalm i det hele tatt... men litt er bedre enn veldig mye kvalm, hehe =) Klems
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2009 Takk for svar Meg og lille snuppis*06+09*. Håper du blir i bedre form snart da... Skal følge rådene dine og drikke mye vann og juice jeg... ' Masse lykke til videre til deg.. klem tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå