Gå til innhold

Til dere som er kvalme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. Er 5 +4 i dag og har begynt å bli litt kvalm. Dette kommer i bølger. Mitt spm er om dere også har litt vondt i nedre del av magen når dere er kvalme? Eller er dere bare kvalme og ikke kjenner noe i magen<???

Ble kanskje et litt rart spm dette, men håper dere skjønner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg....

Skrevet

Hei!

Jeg startet dagen forrige mandag med ett brak med uvelhet, kvalme og svimmelhet, jeg var bare 3 + 1, men valgte å ta en graviditetstest ut på formiddagen som viste positivt!!! 6 dager FØR IKM - utrolig, men sant... Var hos legen tirsdagen, dagen etter, for å få sykmelding, leverte urinprøve som også viste positivt. Ble sykmeldt ut uka - i dag har jeg fortsatt ikke sjans på å gå på jobb, er jo sååå kvalm, men ikke så kvalm at jeg kaster opp (ennå). Har ikke direkte vondt i magen, men kjenner at det er noe i gjære nederst i magen ja - men tror ikke det har med kvalmen å gjøre, heller at det vokser og stikker og er litt hoven og oppblåst.

Prøver å spise litt litt, og da gjerne noe tørt, men eier ikke matlyst - og all mat synes jeg smaker pyton eller annerledes, så skal få mannen til å kjøpe med seg noe mariekjeks eller noe på veien hjem i dag. Er bare 4 + 1 i dag, og synes symptomene kom veldig tidlig denne gangen. Husker jeg var bittelitt kvalm i forrige svangerskap, men da kom det ikke før i uke 6-8 og så ble det bedre etterhvert...

Jeg prøver å drikke litt ekstra med vann og juice og synes det kan bedre bittelitt på kvalmen og svimmelheten - men ikke nok til at man ikke er kvalm i det hele tatt... men litt er bedre enn veldig mye kvalm, hehe =)

Klems

Skrevet

Takk for svar Meg og lille snuppis*06+09*. Håper du blir i bedre form snart da...

Skal følge rådene dine og drikke mye vann og juice jeg...

'

Masse lykke til videre til deg..

klem tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...