Gå til innhold

Angrer på at jeg ringte legen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte med det samme legekontoret åpnet for å svar på noen blodprøver som ble tatt av datteren min for en uke siden. Da fikk jeg vite at prøveresultatene var kommet, men at legen ikke hadde rukket å se på dem.

Hun skulle be legen ringe meg tilbake når hun hadde sett på dem.

Nå er jeg ganske sikker på at de ikke kommer til å ringe, og jeg kommer bare til å sitte og vente og ikke kunne konsentrere meg hele dagen. Og likevel ikke få vite noe.

Hadde jeg ringt litt senere, f.eks. rundt lunsj hadde legen sikkert rukket å se på det.

Men nå blir det veldig masete hvis jeg ringer tilbake enda flere ganger når de har sagt at det var de som skulle ringe meg (jeg ringte nemlig fredag også, og det husket de)-

Grrr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel når det gjelder barna mine kan jeg godt mase.

Hadde jeg ikke hørt noe til 14 så hadde jeg ringt igjen. Å bekymre seg for barna er det verste som er, og det burde de på legekontoret skjønne.

Skrevet

Ja, innen kl. 14 bør de ihvertfall ha ringt, hvis ikke skal jeg ringe tilbake og mase. Jeg tror hun legesekretæren skjønte atr jeg var litt bekymret, men jeg vet ikke helt om legen skjønner det like godt (selv om hun er småbarnsmor selv).

Skrevet

Når det gjelder barna våre så har vi lov å mase på sånne ting, maaaaasse også :)

Og dessuten, de sa jo at prøvene var kommet, men at legen ikke hadde fått tid til å se og skulle ringe opp igjen når legen visste.

Vel, hvis de ikke ringer opp i9gjen er det jo nettopp fordi de har glemt det nå, så da er det jo bare å ringe i slutten av dagen,

Og ikke heng deg opp i at det er masete.

Egentlig så burde du ikke så å teke på det heller, for svar får du idag, enten legen ringer eller du ringer.

Skrevet

Det er sant. Skal fra nå av ikke tenke på det før jeg får vite noe.

Takk for svar, begge to =)

Skrevet

Hørt noe? Forstår godt at du er bekymret, og det bør vel de på legekontoret forstå også?

Skrevet

Ja, hun ringte meg faktisk! Men hun hadde bare svar på én prøve (som viste fortsatt for lavt stoffskifte) og ikke den jeg var mest spent på/bekymret for - den hadde de ikke fått svar på ennå =(

Men nå tror jeg mer på at hun ringer hvis det er noe, siden hun gjorde det denne gangen.

Vi får uansett henvisning til barneklinikken (i utgangspunktet pga magesmerter de ikke finner ut av, men nå også pga stoffskiftet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...