Gå til innhold

Så utrolig sår mellom beina..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg var hos jordmor forrige uke og spurte om tips angående kjønnsvorter. Lurte på om de kunne "være i veien" ved fødsel osv. Fikk da beskjed om at det nok ikke var det, men at det var en ting jeg kunne prøve på. Jeg har en som henger litt, og denne skulle jeg knyte en tråd rundt og stramme til, og beholde der til den ramla av. Dette har jeg nå gjort, og gått med i hele helga. Nå sviiiir det som besatt der nede, og jeg holder på å bli gal. Helt fryktelig vondt er det! Og jeg få ikke av tråden igjen, iogmed at jeg har dobbelknute på tråden.. Hva i allverden skal jeg gjøre? bare fortsette å ha det så vondt? tenk om fødselen setter i gang, og jeg må føde vaginalt (har seteleie, og får mest sannsynlig keisersnitt altså).. Må jo gjøre helt fryktelig vondt å føde når en er SÅ sår mellom beina fra før av?

Auauaua, det gjør så vooondt:(

Har lyst å baer ta den skarpeste kniven jeg finner og skjære den av selv, men da begynner det vel å blø og bør sys?:P Argh, så vondt det er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har snakka med ei jordmor på føde-pol klinikken her jeg bor, og hun syntes det hørtes så rart ut at jeg hadde fått det tipset. er stor sjans for at jeg får noe infeksjon, og det er jo kjipt, i og med at jeg snart har termin.. :S

hun skulle sjekke opp i ting for meg, snakke med en lege og noe, før hun ringte meg opp igjen.. håper virkelig jeg kan komme meg ned dit og få kutta vekk hele tingen, for dette er så vanvittig vondt... :(

HI

Skrevet

Huff ta en tur til legen ,kansje du kan få litt bedøvende krem ,og klippe av tråden.Men jeg har hørt at man må ha k.snitt hvis man har kjønnsvorter da det kan smitte barnet ,men jeg vet ikke.

Lykke til

Skrevet

Jeg skal sannsynligvis ta keisersnitt uansett, pga seteleie osv. :)

Snakket med lege og gynekolog ang. dette med smitte, og jeg fikk beskjed om at det ikke er noe i veien for å føde normalt selvom en har kjønnsvorter. Hadde hørt dette selv skjønner du :) Derfor jeg i det hele tatt viste fram herligheta til disse..hehe. Angrer jo såklart nå!

Hun som sa jeg skulle binde denne famøse tråden rundt vorta, sa også at vorter smitter, men ikke SÅ lett. Vorter på fingre og hender, smtter jo ikke selvom man blir tatt på av en som har vorter. hun sammenliknet det sånn.. :) Men når jeg får et slikt råd, begynner en jo å lure på om en skal stole på det hun sier i det hele tatt, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...