Venter nr3 er 22 år Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 det er min egen termin dato i dag,og ul terminen er om 11 dager..Håper det sjer noe snart...er sååå lei,så har jeg tre små barn som går å venter og tripper og syntes dette går fryktelig tregt...hehe.. jeg går å leter etter tegn...men ingen ting skjer.... Noen som har tatt modningsakupunktur med soneterapi? har det hjulpet,og evn hvor fort? eller er det bare en tillfeldighet?
Venter nr3 er 22 år Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. januar 2009 ingen med positive / eller negative opplevelser....? har en svigerinne som kan gi meg det,,,men funker det liksom?
Phu Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Har ikke prøvet det selv, men kjenner endel som har fått modnings og har hatt god virkning av det. Noen virker det på fort og andre må gjerne ha 2 og 3 omgangner før noe skjer og på noen så virker dert bare ikke i det hele. Jeg skal iallefall prøve om det ikke har hent noe innen termin (torsdag). Å får jeg komme inn før så gjør jeg gjerne det ja. Så lykke til og prøv du, det kan ikke skade
magica fra tryll Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Nå setter jo ikke akupunktur igang fødsel, men skal gjøre modning og fødsel raskere og bedre. Jeg får, og har tro på det. Tok forrige gang, og fødselen startet 2 dager før termin. Fødselen før det gikk jeg 17 dager over. Om det har noen sammenheng, vet jo ikke jeg, men jeg prøver denne gangen og. Men det beste er egentlig å starte i uke 37, og så ta 2 ganger pr uke. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå