Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe..veldig personlig spm..:)

Men når man prøver å bli gravide, så må man jo ha sex med partner.. Blir det veldig "mekanisk" à la "bare sørg for å gjøre meg gravid!", eller er det av ren lyst på partner?

Selv har jeg en mann som er mye borte, men når han er hjemme har vi vel i snitt sex 5-6 ganger i uken, men jeg merker at interessen for det dabber av når jeg vet at EL har vært.. Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, har det litt på samme måte ja... :)

er veldig ivrig fra mens-stop til ca en uke før IKM, da regenr jeg medf at det ikke er noen vits i å prøve lenger... hehe;)

men det ligger jo litt i kvinners natur og ha mer lyst når man er fruktbar også da... så unskylder meg under det... hehe;)

Skrevet

tidligere har vi liksom bare hatt sex, og ikke tenkt over det, klart å bli gravid med å ha sex kun 3 ganger jeg fra mens til ikm, så alt er jo mulig.

Men nå denne mnd:

ferdig med mensen 8.jan, sex 10. , 12., 14., 15. og 18.jan. Forventet EL var rundt 16. januar. Men aner ikke når EL er egentlig, bare sånn jeg har regnet frem til.

( samboer var bortreist 16. og 17. så derfor ingen sex da) ;)

Men nå tror jeg at jeg ikke kommer til å hoppe til køys så mye, føler liksom den fruktbare perioden er over...så da er man litt lei som du sier...hihi

Skrevet

hver dag. . og ofte 2-3 ganger om dagen.eneste gangene vi ikke har det, e første dag av mensen .hihi . . Det pga lyst og ikke kun pga vi vil bli gravid. . :) MEN bekymrer meg masse at eg ikke har blitt gravid ennå . vi har holdt på sånn i 3 mnd no, dette blir 4 pp, uten noe positive tester :(:(:(

Skrevet

gyn har sagt min. annenhver dag..

Så vi har det i bakhodet som et minimum..

Som regel er det vill lidenskap og rå lyst ;)

Men innimellom når vi er veldig slitne, så blir det en kjapp en "bare for å bli gravid"..

Mistet veldig lysten når jeg fikk vite at jeg ikke har eggløsning, hva var vitsen liksom?? Men det har kommet seg :)

Skrevet

Hehe..ja noe må vi jo ha å unnskylde oss med, nå som vi ikke kan skylde på vondt i hodet lenger en gang..:)

Skrevet

vi tenkte ikke over de to gangene jeg blitt gravid, da skjedde det bare. Men nå som vi planlegger det, så får vi det ikke til..

Etter å ha prøvd i 2-3 uker, så er det faktisk litt godt å bare "snu ræva til" og legge seg til å sove..;)

Skrevet

Jeg må nesten spørre om dere er nyforelsket..hehe :)

Men det lykkes nok snart skal du se, jeg skal krysse fingrene!:)

Skrevet

Ja, de lever jo lenge de svømmerne, så hver dag er vel strengt tatt ikke nødvendig, men har man lyst, har man lov!:)

Jeg hadde også en periode jeg ikke hadde EL i sommer, og merket at sexlysten var laaangt nede, så ikke vitsen med sex..:) Er så utålmodig, så gir litt opp på en måte..

Så var jeg stabil i 4-5 måneder fra i høst tom TR i begynnelsen av desember, men nå er det visst stopp igjen.. Har tatt en test, og den var negativ, om ikke tante kommer på besøk innen fjorten dager, skal jeg ta en ny.. *krysse fingrene*:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...