ana baroma Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 I dag tar jeg snupps med i dyreparken! Etter noen dager med regn og drittvær skal det bli deilig å være ute leeenge:-) Spise lunsj ute og kanskje hilse på elgen Odin? Skal treffe iallfall en venninne der, så det blir en flott dag tror jeg!
små Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Høres koselig ut Men hvordan vært har dere? Ser for meg ta det ikke hadde vært så veldig koselig i dyreparken med det været vi har her hehe. Her snør det som bare det. Jeg skal bare sitte og lese til eksamen jeg..
ana baroma Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 Det er iallfall IKKE snø!! Men har regna en del:) Men i dag må vi bare UT, hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 det hørtes veldig koselig ut. har selv vært i dyreparken en vintersdag, og det var kjempekos:) dyra var veldig aktive og lite folk så det var god plass:)
ana baroma Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2009 Det er knallkoselig med dyreparken i lavsesongen! Det var greit vær mens vi var der i dag, og v i så elg, ulv, gaupe (som var kjempespennende) +++. Dessuten lekte vi i sandkassa, spiste mat og trilla laaaang tur. Godt for både mor ig brn. Men så satte regnet inn, så det ble ikke så mange timene egentlig:) Men det var nå godt å komme hjem også!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Høres ut som en kjempe koselig dag da, selv om regnet satte inn. Kjekt med sånne turist attraksjoner utenom sesong..
ungdomsmor Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 hørtes kjekt ut...har selv vært i dyreparken på vinteren,var kjempe kjekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå