Gå til innhold

Dagen i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tar jeg snupps med i dyreparken! Etter noen dager med regn og drittvær skal det bli deilig å være ute leeenge:-) Spise lunsj ute og kanskje hilse på elgen Odin? Skal treffe iallfall en venninne der, så det blir en flott dag tror jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres koselig ut :)

Men hvordan vært har dere? Ser for meg ta det ikke hadde vært så veldig koselig i dyreparken med det været vi har her ;) hehe. Her snør det som bare det.

Jeg skal bare sitte og lese til eksamen jeg..

Skrevet

Det er iallfall IKKE snø!! Men har regna en del:) Men i dag må vi bare UT, hehe

Skrevet

Ahh, det hoertes kjempe koselig ut !!!

Skrevet

det hørtes veldig koselig ut. har selv vært i dyreparken en vintersdag, og det var kjempekos:) dyra var veldig aktive og lite folk så det var god plass:)

Skrevet

Det er knallkoselig med dyreparken i lavsesongen! Det var greit vær mens vi var der i dag, og v i så elg, ulv, gaupe (som var kjempespennende) +++. Dessuten lekte vi i sandkassa, spiste mat og trilla laaaang tur. Godt for både mor ig brn. Men så satte regnet inn, så det ble ikke så mange timene egentlig:) Men det var nå godt å komme hjem også!

Skrevet

Høres ut som en kjempe koselig dag da, selv om regnet satte inn. Kjekt med sånne turist attraksjoner utenom sesong..

Skrevet

hørtes kjekt ut...har selv vært i dyreparken på vinteren,var kjempe kjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...