Gå til innhold

rart spm... men jeg blør "der nede"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men ikke fra skjeden så altså helt fint med babyen :)

men i går da jeg dusjet klarte jeg å klore på noe jeg trodde var en "kvise" mot låret. og da begynte det å blø så voldsomt. Det dryppet da jeg tørket meg og jeg tok på truseinnlegg og la meg. i dag morges hadde det ikke blødd så mye mer i går kveld, var en stor flekk bare og så hadde det stoppet liksom.

men så klarte jeg sikkert å rive det opp igjen for det begynte å dryppe da jeg var på do og nå blør det enda.

Virker som om underlivet er ganske så fullt av blod og hovent om dagen. (ikke så lenge igjen til fødsel) er det grunnen til at det blør så veldig? hvordan kan jeg stoppe det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det er rompa du snakker om så er det veldig vanlig med hemmorider før og etter fødsel, det er blodansamlinger ved og i endetarmsåpningen og de kan blø hvis det blir åpn ing på dem. hvis det ikke er rompa må du kontakte lege.

Skrevet

det er foran mellom ytre leppa og låret. i helt vanlig hud... jeg trodde det bare var en slik kvise man får innimellom når håret gror inn eller sånn så jeg klorte litt forsiktig bare men så begynte det jo å blø så unormalt mye... men det stopper jo forsåvidt når jeg har truse med innlegg inntil såret da.

Har jo blødd litt når man tar slike kviser tidligere også men ikke så mye som nå men så er det jo mer hovent og blodfyllt der nede om dagen kanskje enn ellers??

Skrevet

du har nok rett : ) det er jo masse blog der og et stort press nedover, sikkert ikke farlig, bare ubehagelig. lykke til med fødsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...