Gå til innhold

Mulig igangsetting i dag - MEN...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til legen i dag, som skal vurdere om det blir igangsetting; jeg er 8 dager over termin. Men nå har jeg blitt syk, og frykter at hun utsetter det. Er kun snakk om en lett forkjølelse med sår hals og tett nese, men det spørs jo på hva hun synes. Har noen av dere opplevd å få avslag på igangsetting pga. sykdom?

Jeg klarer rett og slett ikke mer nå, og kommer nok til å begynne å strigråte hvis det ikke blir til noe. Det har vært meget tungt psykisk den siste tiden:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen erfaringer med dette?

Skrevet

Hvis du klarer deg med litt nesespray og muligens en paracet og ikke har feber eller halsbet så tror jeg ikke de bryr seg om det men du bør være ærlig og si at du er litt forkjøla men likevel vil bli satt igang hvis det ikke er noen risiko.

Skrevet

Klarer meg så absolutt bare med det, så da er det visst håp:-) Men ja, jeg skal ikke legge skjul på at jeg er litt dårlig, for jeg vil ikke ha noe risiko over fødselen! Tusen takk for svar:-)

Skrevet

tetermamma synes det er utorlig rart at du ikke ble satt i gang!=(

Men legene vurdere det som er det beste for deg og den lille. Men siden du er på overtid vil du føde snart uansett og hvorfor kunne de ikke sette deg i gang da?

Håper du snart blir frisk!

Skrevet

Hei! Hvordan går det med deg nå? Noen tegn til fødsel?

Jeg har ikke fått avslag ennå altså, jeg bare frykter at jeg får det... Skal til legen om en times tid, så får høre da.

Jo takk, det håper jeg òg;-)

Skrevet

ingen tegn til fødsel...grrr=(

Skal til jormor om en time så blir spennende å se hva hun sier...

Er så ubehagelig nå å gå rundt gravid:S

Trodde du hadde fått avslag jeg, men siden du ikke har fått det så er det stooor sannsyneleighet for at du blir satt i gang i dag, spennende!!!!!!!!!!!!!!=)

*misunnelig*

skriv en meld til meg da hvordan det gikk, lykke til!

klem

Skrevet

Kanskje du får sjekket modning hos jordmor, da:-)

Heeelt enig med at det er ubehagelig nå ja, magen er bare i veien. Er lenge siden jeg kunne ta på meg sko og sokker selv nå...

Å, som jeg håper at det bli fødsel i dag! Vil tro det er ganske store sjanser når jeg er så sliten psykisk. Skal jeg ta med meg bagen i bilen for sikkerhetsskyld, mon tro?

Skal så absolutt oppdatere deg:-)

Klem tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...