Solstråla_5 med ny baby imagen Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Endelig ble jeg gravid. Dette har jeg ønsket veldig lenge. Var redd jeg ikke kunne bli gravid, men jammen idag viste testen positiv. Når bør jeg kontakte lege for undersøkelse?
Totette&lillebadehette Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Gratulerer!!! Dersom du bor i Oslo bør du kontakte lege snarest mulig for å søke om fødeplass Om du bor et sted det ikke er press på fødeplassene holder det vel med en førstekonsultasjon i uke 8-10
*SmurfeMamma* Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 gratuler så masse:) det var moro! mye å se frem til du nå da,heldigrisen... jeg ringte den dagen jeg fikk posetiv test til legen jeg da.. fikk time et par dager atter, og fikk da en vanlig svangerskapskontroll:) lykke til videre!
Solstråla_5 med ny baby imagen Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 Takk for det Jeg ringte og fikk time hos legen imorgen. Selv om jeg er litt nervøs, så glede jeg meg også. Dette er første gangen for meg.
Bare blåbær Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Gratulerer med en liten spire i magen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå