Gå til innhold

gru-gleder meg til ul imorgen;-0


Anbefalte innlegg

Skrevet

er 8+5 imorgen, og skal til gyn på ul pga at jeg mistet sist...forrige gang hadde jeg jo hatt litt blødninger og ikke så sterke symptomer, men det var jo et sjokk å komme på ul og bekrefte at det ikke var noe liv;-(

har en bedre følelse denne gangen..har ingen grunn til å tro at det ikke er liv laga...kvalm så det holder og kjenner det godt i puppene...men likevel..litt nervøs;-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til Diamanda Galas!! :) Spiren klamrer seg nok fast denne gangen!! Håper jeg også snart kan komme inn hit til dere... :)

Skrevet

takk for det pfeew;-)

 

nå syns jeg det er på tide at du kommer inn hit, ja...lykke til med prøvinga, så skal jeg krysse alt jeg har for at det klaffer i denne pp;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...