☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 er 8+5 imorgen, og skal til gyn på ul pga at jeg mistet sist...forrige gang hadde jeg jo hatt litt blødninger og ikke så sterke symptomer, men det var jo et sjokk å komme på ul og bekrefte at det ikke var noe liv;-( har en bedre følelse denne gangen..har ingen grunn til å tro at det ikke er liv laga...kvalm så det holder og kjenner det godt i puppene...men likevel..litt nervøs;-)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Lykke til Diamanda Galas!! Spiren klamrer seg nok fast denne gangen!! Håper jeg også snart kan komme inn hit til dere...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 takk for det pfeew;-) nå syns jeg det er på tide at du kommer inn hit, ja...lykke til med prøvinga, så skal jeg krysse alt jeg har for at det klaffer i denne pp;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå