Filifjonka* Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Da har jeg endelig testet positivt etter laaaaaang ventetid. Litt skummelt, håper den sitter fast i 8 måneder til. Husker jeg var veldig glad i symptomlistene til andre, så her er min: -8DPO Merket egget festet seg, stakk plutselig skikkelig i livmoren, det ga seg etter 10 min ca. -9DPO Mensmurringer -10DPO Merket puppene var ømme, men det er helt vanlig før IKM -11DPO Sambo syntes pluttselig puppene var blitt veldig store og ble sikker på at det hadde klaffet denne måneden, jeg derimot var var ekstremt pessemistisk. -11DPO AUAUAU, kjennes som om puppene skal eksplodere. -12DPO Skikkelig mensmurringer, bre enda mer sikker på at mensen skulle komme. Tok en test bare fordi at jeg hadde bestilt 20 stykker fra billigtester. Og den var positiv gitt. Etter positiv test: -Vondt i ryggen -Sover dårlig -Mensmurringer! Babystøv til alle sammen**************************************************** Bare å spørre om dere lurer på noe
jiha Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Gratulerer så utrolig mye:D Men dpo- betyr ikke det "dager på overtid"? eller er jeg helt på bærtur..
Xena73 Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Åååååå!!!!!!!! Lucky you:-)))))))) Gratulerer MASSE!!!!!!!!!!!!
emmy99 Skrevet 19. januar 2009 #11 Skrevet 19. januar 2009 Gratulerer så mye Hi..jeg har hatt de samme symptomene siden eggløsningen men mensen kom på lørdag...arrrggggg
Dotten Skrevet 19. januar 2009 #12 Skrevet 19. januar 2009 Gratulerer så masse og lykke til Skal si du har symptomene på plass ja Sist merket jeg ingenting, med unntak av at tanta aldri kom Men etterhvert kom jo magen... og jeg visste jo at jeg var gravid, fordi testen sa jo så He, he. Lykke til igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå