Philipa Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Er den bra? Synes det er helt pyton å trene på sats, eller elexia osv. Så vurderer jeg å kjøpe wii fit til å trene litt hjeme. Men trenger litt synspunkter :-)
Vinden blåser Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Har det ja...men står fortsatt på hylla...tenkte å teste det ut nå her en dag..hehe..fikk det til jul,men til nå har vi hadd nok med å teste ut et annet spill
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Har denne, har kun prøvd ett par ganger. Er ganske bra hvis man følger programmet den lager for deg. Har tenkt å begynne å bruke den regelmessig nå siden jeg er på slankern. Det er stepprogram, styrketrening, man kan jogge, og gjøre yog + andre ting. Første gangen veier den og måler og gjør alt sånn at man kan se fremskritt for hver dag. Dårlig forklart dette her, men har som sagt ikke brukt den så mye ennå.
Vinden blåser Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Akkurat det er noe jeg er skeptisk til.. veier den deg?? slik at du får en egen "profil" der inne?? tenker iforhold til om det er flere brukere?? og vil evt disse målingene være synlig på en eller annen måte?? har aldri latt mannen min vite hva jeg egentlig veier...har ikke lyst til at wii'en skal være hans svar....hehe..
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Hehe, regner med at mannen din kan gå inn på profilen din å finne ut hvor mye du veier hvis han virkelig vil.. Men ja, man lager profiler...
Vinden blåser Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 men det går ann å bruke det uten å lage profiler?? bare ha det moro, uten at den lagrer noen som helst slags data på vekt?? hehe... eller går det an å ha passord på det? Jeg og mannen min har ingen hemmeligheter for hverandre... bortsett fra at jeg sverger på at han ALDRI skal få vite hva jeg veier...hehe..
Iselilja Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Du må lage en profil. Wii'en må vite vekten din for å regne ut belastning bl.a. ved ballanseøvelsene. Ellers blir de vanskelige å gjennomføre. Men så vidt jeg husker kan du passordbeskytte profilen slik at ingen andre har tilgang. Jeg trener ikke så mye med wii'en lenger (kun litt yoga), men ungene elsker skihoppingen og slalåmen og noen av de andre øvelsene. Rockeringøvelsen er god for å få opp pulsen litt, joggingen også. Nå bruker jeg brettet mest for å se vektkurve osv, dessuten logger jeg annen trening der, så det blir en slags treningsdagbok.
Tia med 2 ♀ Skrevet 19. januar 2009 #10 Skrevet 19. januar 2009 du kan sette passord slik at andre ikke ser dine resultater. Jeg har det og syntes det er moro å bruke. Selv om det til tider er litt hard å komme opp av sofan og sette igang. men har jeg først starta så er det veldig gøy og akkurat passe hardt syntes jeg. og å finnes det jo andre spill til brette etterhvert så selv om det koster litt å kjøpe første gang så kan jo unga og voksene bruke det til annet også senere.
Philipa Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 19. januar 2009 Takk jenter! nå blir det Wii Fit på meg ;-)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå