Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har MYE luftsmerter?

Jeg har vært litt plaget av det tidligere i svangerskapet også, men i går kveld og i natt har det vært helt forferdelig. Det gjorde så vondt på et tidspunkt i går kveld at jeg trodde jeg skulle svime av. Har aldri kjent en lignende smerte tidligere. Heldigvis kom det ut mye luft (for å si det på en pen måte) rett etterpå, og det hjalp. Etter det har jeg holdt på med det samme gjennom hele natten. Er dette normalt? Spiste middag senere enn jeg pleier i går, men ikke noe spesielt luftfremkallende mat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også problemer med luftsmerter innimellom...har vært bedre denne uka, men forrige uke hadde jeg nesten konstant knip i magen...jeg spiste løk( tåler det ikke så godt til vanlig heller), og det var helt grusomt...er vel et ganske utbredt og normalt problem, som forhåpentligvis går over;-)

Skrevet

Jeg har også hatt mye . luftsmerter. Trodde en periode det var noe med fosteret, men var hos legen og ble beroliget. Jeg går nå på Gaviscon mikstur, og det har hjulpet meg. Tar det en halv time etter måltid og rett før jeg skal legge meg. Kjøpes reseptfritt på apoteket. Anbefales!

Skrevet

Jeg og har vært plaget av luftsmerter. Gikk tilogmed til legen:):) Hihi! Kan le av det nå,men jeg visste ikke at det kunne gjøre så ufattelig vondt:)

Skrevet

Jeg har også vært plaget med dette, men det er heldigvis bedre nå!

Sliter mer når det kommer til det å gå på do :s - hvis jeg presser når jeg skal tisse f.eks - får jeg noen ganger skikkelige stikkinger på begge sider av magen (sånn over hoftesiden). Noen som veit hva det kan være? Aldri opplevd dette før jeg ble gravid..

Skrevet

Jeg har også MYE luftsmerter, akkurat som dere andre her. Spiser akkurat det samme som jeg har gjort før graviditeten så det er ikke det at det er ukjent mat eller mat som gir mye luft.Det er nok et symptom på økt tarmaktivitet ettersom det skjer mye med oss akkurat nå ;) Jeg blir veldig oppblåst midt på dagen og får smerter på kvelden. Mange ubehagelige sider ved å være gravid vist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...