Gå til innhold

Igangsetting??

Mamma til gutt og jente:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen timer skal jeg på nok en overtidskontroll (ble strippet på fredag, uten effekt). Er nå 14 dager over, og skal be om å bli satt i gang, nå orker jeg ikke mer!! Er bare redd de ikke vil, må vel gå noen dager til..

Lytter de mye til den gravide i slike situasjoner tro, eller er de strenge på å følge prosedyrene sine? Er så nervøs hver dag for at det skal skje noe galt helt på tampen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener de setter deg i gang jeg når du er 14 dager over. har ikke hørt noe annet. Bare å sette på tårekrana hvis de er vanskelige. Kjempefint om du gidder å gi oss andre oppdatering i ettertid da. Tror vel det er en allmenn tanke her om at man blir igangsatt da!

Skrevet

Ja, skal oppdatere når jeg kommer hjem, tar med meg baggen i bilen for sikkerhets skyld, håper jeg kommer hjem om 2 dager med lille gutten!!!

Jeg hater å måtte vise at jeg ikke har det bra, sliter med å sette på tårekrana foran legen, men samboeren sier også at jeg må det. Er jo sånn det er hjemme, aldri vært så humørsyk og grinete som nå når jeg er gravid, spes på overtid! Får vel bare si til legen som det er, at jeg er så lei at nå MÅ de bare gjøre noe..

Dere hører fra meg i alle fall!!

Skrevet

woohoo ta med baggen ja :D

Krysser fingrene for at de setter deg i gang jeg! mener jo at de skal gjøre det også når man har gått så mye over termin.

Skrevet

Satser på det!!! :) Blir spennende! Hadde 2 cm åpning på fredag og nokså modent, er spent på om det har vært fremgang til i dag.

Skrevet

Hei.

Jeg var på kontroll hos jordmor på torsdag og har fått overtidskontroll på sykehuset på torsdag som kommer.

Jeg spurte henne hva som da ville skje og da sa hun at hvis alt var bra med barnet og ikke noen særlig tegn til modning osv så ville jeg bli sendt hjem igjen. Da sa jeg at da klikker det for meg og da sa hun at da ville jeg nok få time klokken 8 på fredag for igangsetting.

Håper inderlig at hun har rett for jeg er i dag -9 og er dritlei av å gå å vente. Kjenne på alle tegn i kroppen om det snart skjer noe men nei da.

Lykke til på kontroll.

Skrevet

Hadde jeg vært 14 dager på overtid hadde jeg aldri reist hjem igjen fra sykehuset. Men jeg er livredd for overtid da, kjenner personlig to stykker som har opplevd alvorlige komplikasjoner så for meg er ikke faren med å gå på overtid bare statestikk...

Smør på engstelsen din for at noe kan gå galt, med 2-3 cm åpning er det ikke noe problem for dem å ta vannet, da kommer som regel riene av seg selv og gjør de ikke det kan du få drypp. Akkurat sånn de satte igang forrige fødsel hos meg og ungen var ute samme ettermiddag.

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...