Gå til innhold

Denne årstida er tung

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns vinteren er en tøff årstid å komme seg igjennom. Synes ikke det er mye sjarm med mørketida, snø og kulde. Det er så utrolig mye sykdom i omløp, så en blir bare sliten av det hele og lengter etter våren og lysere dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne ikke vært meg enig!! Nå har vi vært veldig skånet mot sykdom (bank i bortet) bare noen snørrete neser.

Jeg er så klar til å sette opp den fine paviljongen og de fine utemøblene vi kjøpte sist sommer!! Og ikke minst trampolina våres, som lillegutt stooorkoste seg på!

Håper virkelig vi kan få en så flott sommer som vi hadde i fjor.

Det er neste (!) sånn at jeg savner vepsen hehehe.

P.s. i mitt neste liv skal jeg bli en bjørn som sover seg gjennom hele vintern ;o)

Skrevet

Heira- siden du vil bli en bjørn i ditt neste liv må jeg bare lime inn denne kule tekstmeldingen jeg har....

I mitt neste liv vil jeg være en hunnbjørn! Hvis du er bjørn kan du sove hele vinteren. Før du går i hi må du spise til du kan trille. Hvis du er bjørn føder du 2 barn som er på størrelse med en valnøtt og det mens du sover. Når du våkner er de halvvoksne, bløte og kjempesøte. Hvis du er bjørn FORVENTER din make at du grynter når du våkner. Og han FORVENTER at du har hår på bena, dårlig ånde og overflødig kroppsfett. Jepp, jeg vil være en bjørn! ;-)

Skrevet

Ja herregud Miss Fat. Saken er biff, jeg SKAL bli en bjørn i mitt neste liv!!

Valget blei ikke så vanskelig nå :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...