Gå til innhold

Flere som er våkne nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje det er flere våkne sjeler der ute i natten? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjada! jeg har stått opp igjen jeg, ligge i to timer og får ikke sove så da setter jeg meg på pcen til jeg stuuper :) hva holder deg våken?

Skrevet

Så fint vi er flere da, felles skjebne felles trøst :) Har også lagt våken noen timer. Har hatt vonde "kynnere" hvert 5.minutt i 1,5 time, er bare i uke 26, hadde samme problem sist svangerskap. Tror det begynner å gi seg nå, men må nok ta kontakt med gynekologen min i morgen tidlig... Hva holder deg våken da? Kommet langt i svangerskapet?

Skrevet

Huff så slitsomt!! Jeg er i uke 31.. sliter med ekstremt halsbrann i natt,hadde mye av det siste også, har en gutt på 1 år...

Også har jeg veldig urolige bein, sånn stikkllinger i beina. Jeg blir gaaaal!!! alt har gått bra fram til inatt. håper det bare er inatt og at d ikke blir hveeeer natt i ca 9 uker!!

Skrevet

Jeg er våken ! :)

Har akkurat lagd meg kjøttdeig og spagetti !

Er så ekstremt sulten hele tiden, å fikk nå intenst lyst på det, så da var det bare frem med gryter og målebeger..

Skrevet

Jeg ler, om å lage det midt på natta liksom :) ha ha.. koselig da hehehe..

Skrevet

Så slitsomt med så kraftig halsbrann! Det er fantastisk å være gravid, men jammen følger det med mye som ikke er så morsomt...

Men veldig morsomt at noen lager seg kjøttdeig og spaghetti nå, godt å bare følge lystene sine :)

Har også en frøken som jo faktisk våkner om ikke altfor mange timene...uff, burde jo få meg litt søvn. Skal egentlig på jobb i morgen kl 15 også, men spørs om ikke jeg er ferdig med jobbingen for en stund...får vel uansett lurt meg til en lur på dagtid.

Er du kommet langt da bollefrøkna?

Skrevet

Nei du får være hjemme og slappe av! Samboer er permitert litt nå så håper han gidder å ta sønnen imorra tidlig og som vanlig for tiden. Akkurat imorra skule jeg ta han men tror d blir utsatt :)

Men da prøver jeg å snike meg til køys igjen jeg..

Kos dere og lykke til!

kos deg med middagen bollefrøkna ;o)

Skrevet

Sov godt :) Sniker meg snart tilbake i sengen jeg også

Skrevet

Har 12 dager igjen jeg :-) termin 31.

Skramla litt m noen gryter istad, så klarte å vekke samboeren, han bare rista på hodet å lo å mumla noe om "gravide"..

Jeg føler for og spise noe hele tiden, er så rar i magen.

Lenge har dere igjen ? :)

Skrevet

Er flere av oss her ja!

Er 1 uke til UL termin nå...

Dette er grunnen til min nattevåking:

Har en samboer som fant ut for 3 uker siden å begynne å pusse opp i 2.etg...

Tar ikke lang tid det da; bare slå ut en vegg, legge gulv og tapetsere og sette inn ny garderobe.Vel, vi bor i et gammelt hus hvor forrige eier bygde alt selv... Kremt... Blir lange netter oppe siden han ikke skjønner det å stå opp om morgenen og gjøre noe på dagen er mye mer givende enn å holde på til kl 04 hver natt... Moro å gå i oppussingskaos den siste uka, hvor alt skulle stått klart... Har ikke en gang fårr malt senga til ungen pga dårlig timing fra en viss en...

Måtte bare få ut litt frustrasjon her...

Skrevet

Oi, dere er nært termin, så spennende da :) Skjønner du er frustrert venter_minimee, høres litt slitsomt ut.

Jeg har leeeenge igjen, er bare i uke 26. Var fullt sykemeldt fra uke 23 sist svangerskap pga premature rier, og nå ser det jammen ut til at det er i gang igjen. Sukk, blir litt langt svangerskap når en skal være i ro...men er jo absolutt verdt det! Kjenner ut som takene kommer litt sjeldnere nå, våger meg i seng igjen, har jo ei lita frøken som skal opp og i barnehagen om ikke så lenge. Lykke til dere to som straks venter baby :)

Skrevet

Takk for det!

Du får prøve å få en god natts søvn.

Lykke til med deg også, og får håpe du slipper sykemelding da! Kjedelig å sitte i ro og vente over tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...