Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Terapi? Og i hvilken form? Medisiner? Alternativ behandling? Blir veldig glad for svar.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Ja, både samtaleterapi og noe som jeg tror kalles biodynamisk terapi. Der lærte jeg å kjenne igjen følelser utfra kroppslige reaksjoner. Min angst var i første rekke relatert til at jeg ikke turte kjenne på agressive følelser. Så jeg lærte meg hvordan jeg skulle håndtere sinnet som lå under angsten.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Takker for svar samtidig som jeg dytter litt... Skal lese om biodynamisk terapi.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Tankefeltterapi. Går ut på å tenke på/snakke om problemene og deretter banke på spesielle punkter. Virker umiddelbart og man lærer utførelsen selv slik at man kan utføre prosedyren på seg selv med en gang man trenger det. Jeg brukte det mot depresjon og sjalusi, men vet at det er mot angst og fobier også. Les mer på www.otft.no Virket helt utrolig på meg og jeg ble helt "frisk" igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå