Gå til innhold

andre som har begynt og legge seg veldig sent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sover veldig dårlig om natta og er stort sett alltid trøtt, men alikevel legger jeg meg utrolig sent om dagen,,,, har dette noe med graviditeten å gjøre? jeg liker somregel og legge meg tidlig og lese,men nå blir det veldig sent.... hm.... er det foresten vanlig og være ekstremt trøtt hele tiden når man er i 3 trimester???? har ikke vært det siden helt i begynnelsen av svskapet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er trøtt heile tida føler eg. Har fått eit sjukt sove mønster. Når eg legger meg får eg bare sove i 4-6 timer. Da er det bare å stå opp. Får ikkje sove meir. Så derfor må eg sove på ettermiddagen og. 3-4 timer. Blir heilt ør av dette. Men klarer ikkje forandre på det heller...

Kroppen gjør seg sikkert klar til ett uvanlig sovemønster :)

Skrevet

jepp:-)

Legger meg gjerne sånn i ett-to tiden hver natt....

Og står opp rimelig tidlig for det. Akkurat som at kroppen ikke trenger så mye søvn her....

Har slitt myyyyye med våken netter i 3 trimester, så jeg nesten misunner de som bare kan sove og sove:-) Og de misunner sikkert meg som er våken hele tiden.

Men nå har jeg fått en ny bok i posten på lørdag, så jeg koser meg med den.

god natt!!!

Skrevet

Jeg er aldri i seng før halv tre , tidligst ..

Så sover jeg halve dagen

Nyter at jeg kan gjøre det :-)

Skrevet

Både jeg og BF har fått en syk døgnrytme nå. Han har påtatt seg tilkallingsvakt på jobben. Har dermed fi på dagen, men må være tilgjengelig pr tlf fra 15.00 til 07.00.

Blir mye ettermiddagsjobbing og tlf på natta... I tillegg har han funnet ut at vi skal pusse opp i 2. etg nå rett før termin pga plassmangel. Blir gjerne 04 på natta før vi havner i senga, og sent opp.

Jeg derimot, står opp ca 4t etter å har sovnet pga dobesøk. Er våken da, men går og legger meg like etterpå og kan sove 4t til...

Merker jeg er tappet for energi og er mer trøtt nå på slutten ja!

Skrevet

Kan ikke si at jeg legger meg seint. Kl 20-21 som regel faktisk... men det ender ofte opp med at vi ligger og ser på tv, preiker og hører på radioen osv lenge før vi sovner. Er jeg heldig sovner jeg rundt 22. Ellers ligger jeg gjerne til nærmere midnatt. Kommer an på når vi må våkne dagen etter. Jeg har blitt sånt skikkelig murmeldyr som trives best under dyna! Kunne jeg lagt meg kl 17 og bare vært der til dagen etter, så hadde det ikke gjort meg noe som helst =) Bare ligge der, duppe av, lese, være våken og kose meg.. akkurat som jeg vil

Skrevet

Jeg får aldri sove syns jeg... Kan være trøtt som pokker fra ca 17- 21, så er det slutt... Uansett når jeg legger meg så får jeg ikke sove før tidligst 02, så er jeg oppe igjen i 6 tida. Så hender det seg jeg får et par timer på dagen.. utrolig slitsomt.

Skrevet

jeg har også slitt m å få sove, men har liksom ikke følt meg trett. men i går kveld så følte jeg det bare datt over meg... og i dag er jeg også unormalt trett. føler jeg er hoven i hele ansiktet og at alle kan se at jeg er kjempe trett...hehe..var hos jm nå, alt er bare bra. så det er vel rett og slett bare det at det nærmer seg. men nå skal jeg legge meg å sove...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...