Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Er 24+0 Har hatt i hele kveld smerter øverst i magen og rundt navelen (diffuse, men blir sterkere når jeg får tak med kynnere). Har også hatt sterke kynnere (kan det være svake rier?), har kjent det nederst i magen. Kom takvis med 30 min-1 timers mellomrom) . Har mensenlignende smerter i ryggen, kjent i noen dager nå. Lekker veske fra skjeden, luktet saltaktig. Disse smertene opplevde jeg i løpet av 6 timer. (satt på toget, i ro hele tiden, skulle ringe føden da jeg kom fram, men nå har det roet seg) Tenkte at hvis dette skulle være masrier, svake rier eller premature rier så hadde det vel ikke gått over da hadde det vel enda pågått? Nå føler jeg meg litt øm i magen, men mye bedre. Skal på kontroll onsdag. Jeg tenkte hvis det skjer igjen så ringer jeg føden med en gang. Noen som har opplevd lignende? Hva var det?
<3 Olliver&Ullrik <3 Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Kan bare si en ting jeg.. Ring føden, så er du sikker.. Er ikke vanlig att det skal være sånn... Ikke sikkert att det er rier, men bedre å være på den sikre siden tenker jeg da..
<3 Olliver&Ullrik <3 Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Og tror forresten att hvis det er prematurrier att de også kan ta pause.. Slik det er ved vanlig fødsel.. Når jeg fødte tok plutselig kroppen min en liten rie-pause etter 11 timer med rier, dvs riene tok seg ikke opp, men ble svakere.. Så er mulig att riene stoppet.. Ring føden du! Huff, bedre å vite en ikke å vite, heller ringe en gang for mye enn en gang for lite...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Er så redd for å ringe, så viser det seg at jeg bare er hysterisk. Tenker på at da tar jeg opp plass for de som virkelig trenger det. Kjenner liv fra babyen, så vet den lille er der. HI
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Dette høres kanskje veldig dumt ut, men jeg har angst for og kjenne feil. Har prøvd å snakke med legen min om de vonde kynnerene jeg har hatt i en del uker nå, Men han sier jeg er hysterisk og at det nok sitter mest i hode mitt. Og da vil ikke jeg komme ned på føden så viser det seg at alt bare er i mitt hode. Ser for meg de vil sukke tungt og himle med øynene til meg. HI
<3 Olliver&Ullrik <3 Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Akkuart sånn var jeg og! Hehe.. Huff.. Men du trenger ikke tenke på det.. tar ikke opp plassen til de fødende uansett, iallefall ikke der jeg fødte.. De har egne rom for undersøkelse.. =) Men er bare å ringe, MEST SANNSYNLIG vil du møtes i tlf av en hyggelig og forståelsefull jm som ber deg komme inn for en sjekk.. Jeg sa nemlig det til jm på sykehuset att ejg følte jeg var plagsom da jeg var inne ett par ganger for sjekk uten att det var noe.. Da smilte hun bare og sa det var helt greit =) det er lov å beskymre seg! =) dessuten, HVIS det er premature-rier så er det beste att du oppdager det så fort som mulig. Så er det større sannsynlighet for å få stoppet faenskapen, og att du kan gå svangerskapet ut! =)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Hei takk for svar. Tenker jeg skal prøve og sove på det. Kanskje jeg klarer ta den tlf når jeg står opp igjen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå