basilikum Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Skal på tur med min kjære. Noen som har vært på båten?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Har vært på både Magic og Fantasy... Fantastiske båter! :-D Gled dere! Jeg kan virkelig anbefale spa! Massasje med lavasteiner! Mmmmmm!!! Men det må du bestille så fort som mulig!
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Det sitter igjen som en opplevelse for livet Jeg anbefaler middagsbuffen. Vi fikk også bord nede på resturanten bak (Ocean eller noe den heter) Vi fikk bord med panoramautsikt når båten gjekk fra Kiel. Flott utsikt Kommer aldri til å glemme maten jeg fikk heller. Rødvinsmarinert kylling i slike pinner. (De var også å finne på buffen) God tur!!
Gjest Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Må bare si at når vi først fant kjøpesentrene var der _enormt_ mange butikker og pengene løp virkelig fort!!
blåbæret Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Kjempe flott båt! Men det er ganske kaldt ombord.... Ta med en jakke eller sjal som du kan ta over deg, så sant du ikke bor på dansegulvet da?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå