Mammie88 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 og den dagen skal samboern ut å reise..Typisk. har sakt at jeg kan bytte time men han sier det ikke er nødvendig.. Flere som ikke skal ha me samboern sin på ul? dette er vårt andre barn.. I følge legen blir det regelmessige ul timer framover pga risikosvangerskap.. Han kan jo bli me da...
mamman t o.a Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 min sambo var ute å kjørte lastebil,så han fikk ikke til å være med. meen han fikk anledning når jeg ble syk under svangereskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå