Kværuline Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Er det noen av dere som vet hvordan man kan vite om man ikke har EL? Har PCOS og mens litt ur på over 30 dager, og lurer egentlig på om man kan vite om mensen kommer pga at egget er ubefruktet, eller om den kommer uten at EL har skjedd. Lurer veldig på dette... På forhånd takk:)
tjorven- nr 3 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 skulle gjerne vist mer om dette selv...man må kanskje ta el tester eller sjekke hos gyn for å få et skikkelig svar?? jeg lurer på hva som skjer med min kropp iallefall...mange uker over ikm....og bare negative tester...
Kværuline Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 Skal til lege i begynnelsen av feb, skal høre litt om dette da. Jeg tester med EL strimler og har enda ikke fått positiv test, er nå på dag 18 i syklussen. (testet ca 1 uke) Men siden jeg ikke har TR regelmessig så er det jo vanskelig å si når jeg egentlig bør forvente EL.
blirjegsnartmamma Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 jeg har sykluser på 65 dager og oppover.. Dette pga ikke el. Hvis du ikke har el, får du ikke mensen. Mensen kommer jo for å "kvitte" seg med egget som ikke er befruktet. Tilslutt vil mensen komme, men.. jeg har hatt 4 sykluser det siste året.. 65 dager, 162 dager, 80 dager (da tok jeg provera for å få mens tilslutt) og nå den jeg er i, er på dag 60 nå tror jeg, og skal begynne på provera ikveld. Du kan få målt progesteronet ditt hos fastlege eller gyn, du tar da blodprøve en gang i uka i feks 1 mnd.. Jeg måtte det for å konstatere at jeg ikke har el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå