Gå til innhold

Noen som har lua på siden her til barnet sitt (nøstebarn)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser så god ut så jeg har bestilt den..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er kjempegod, hadde den i fjor. Men NB de er meget små i str!

Skrevet

Hvilken str hadde barnet ditt og hvor gammelt var det? Har bestilt 52 siden det står at det er 3-6 år.. Han er 4 år og bruker vanligvis 54 i luer.

Ringte nøstebarn og de sa at det bare var å følge snbefalingene som står på siden så da ble det 52....

Skrevet

Ja, har den eller om det er en annen liknende for mindre barn, ser sånn ut i allefall. Kjempegod!! Den er god, myk, varm og sitter fint på hodet uten å skli eller liknende.

Skrevet

hadde to i fjor som vi også har kunnet bruke i år :) fantastiske luer :)))

Skrevet

Vet du hvilken str dere har og hvor gamle er barna?

Skrevet

usikker på str. men regner med jeg har str 52 siden jeg bestilte den til henne når hun var 2 år.. nå ville jeg nok bestilt 56 for å kunne bruke den neste år også.. hun blir 4 til høsten....

Skrevet

Kjøpte str 56 til gutten på 8 mnd nå. Men den lua er stor da, men ikke såå stor at han ikke kan bruke den nå. Synes den var god i den størrelsen. Hadde str. 48 før, den er akkurat blitt litt for liten nå. Synes de er litt små i str.

Skrevet

hm. så nå at de anbefalt 56 fra 7 år... så da hadde jeg kanskje holdt meg til 52.. har en i grå og en i brun og den brune passer ikke til høste.... merkelig..

Skrevet

Så da tror du str 56 passer til en 4 åring da? Kanskje jeg skal ringe bytte fra 52 til 56 om de ikke har pakket de ennå-

Skrevet

Hihi, 56 anbefales til en på 7 år, også har jeg den til en på 8 mnd;) Stor og god vel og merke da, men synes det er litt rart jeg.... 48 er jo for trang rundt pannen. Men er vel den han burde hatt i forhold til str anbefalingene. Gutten min er ikke stor heller.

Skrevet

Jeg ville tatt 56....

Skrevet

Typisk bestilte på fredag, ringte nå og da var varene sendt alt. Raske er de ihvertfall hehe. Får heller bytte den.

Skrevet

jeg har to luer derifra i str 56. sønnen min er 2 år og den går, men er litt stor egentlig. ville absolutt tro at en 56 ville passe en 4 åring.

Skrevet

Ja, kan jo hende du synes den sitter fint, ellers er det jo bare å bytte. Men nå er jeg spent på åssen den sitter på din 2 åring, men dette innlegget er nok borte vekk her innen du får prøvd den. Har jo aldri prøvd 52 her, gikk rett på 56 siden jeg ble så skuffa over at 48 ikke passet lenger. Det står jo at 48 er ca str 74/80. Det er det sønnen min bruker i andre klær og luer. Jaja, blir nok bra!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...