Bolla Pinnsvin Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Idag ble jeg spurt om jeg fortsatt hadde melk og ammet datteren min.Ble litt satt ut,for det føles veeeldig lenge siden jeg sluttet.Faktisk nøyaktig 6 mnd siden. Når jeg kom hjem så klemmet jeg forsiktig på den ene brystvorten.Som når jeg ammet.Bare liksom for å sjekke.Og jaggu kom det et par dråper!Prøvde den andre,og det samme skjedde der.Lignet veldig på råmelken man får før man begynner å amme. Er dette vanlig?Så lenge etterpå? Begynte nesten å få litt gravid-panikk jeg! Men sjansen er omtrent lik null for å kunne være gravid.Er dette bare "rester"?Er det sånn for flere her inne?
GuttemammaX3 Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 har ikke ammet på halvannet år, og jeg får fremdeles ut noen dråper om jeg prøver... aner ikke hvor lang tid det går før melka forsvinner helt:)
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Har ikke ammet på 3 1/2 år, og det kommer fortsatt noen få dråper når jeg klemmer på dem!!
Bolla Pinnsvin Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2009 Takk!Jeg er helt normal da altså.Og ingen spire i magen..Phu!! hehe..virkelig ferdig med babyer nå føler jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå