Gå til innhold

Er det ikke litt galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes faktisk litt synd på mannen min, for det kan ikke være lett å trekkes mellom to mennesker på denne måten. Men blir skuffet om han ikke velger meg altså, det må jeg si.

Saken er den at jeg har hatt en evig konflikt gående med svigermor. Hun har hatet meg fra dag 1, og etterhvert har jeg funnet ut at jeg er ikke så veldig glad i henne heller. Hun snakker dritt om meg til alle som gidder å høre egentlig, og da jeg fant ut det, sluttet jeg å besøke henne. Mannen min har fått besøke henne alene med barna etterpå, for jeg gidder ikke å reise i to timer til noen som helst vil ha meg ut av sønnens liv.

De siste helgene har han reist dit hver helg fra fredag-søndag. Nå sa jeg stopp, for jeg vil også se barna i helgene. Jeg ser dem jo i ukene, men da er de jo i barnehage osv. Og som farmor kan ikke hun kreve at de skal besøke henne så ofte.

Og mannen min er litt fortvilet, for hans mor ringer og er hysterisk fordi han ikke kommer med barnebarna hennes. Så da må han velge mellom å ta hensyn til meg eller til sin mor. Og jeg blir ærlig talt veldig skuffet om han tar hennes parti. Jeg blir så sur for at han ikke klarer å gjøre opp sin egen mening! En farmor har vel ingen som helst rettigheter i forhold til sine barnebarn.

Grr, bare et hjertesukk etter at jeg har savnet barna mine så lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min har også vært i det dilemmaet!

Det er grusomt for menn som kommer mellom sin egen mor og sin kone, det kunne jeg se lang veg på han, han visste ikke hvem han skulle støtte, og jeg har fortsatt dårlig samvittighet fordi jeg presset han så i den værste "krigsperioden"

Det har heldigvis ordnet seg for oss, men en farmor har ingen rettigheter, men barnebarna har godt av et forhold til besteforeldrene!

Men hver helg var ofte syns jeg, 2. til 3.hver helg må da holde, du får forhandle litt med din mann ang. "besteforeldre samvær"

Skrevet

Jeg hadde blitt sur om mannen hadde valgt svigemor sin side i denne saken.

Klart farmor skal få møte barnebarna sine, men hun trenger da ikke se dem hver eneste helg, hele helgen, Det er da ikke normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...