mamma til søte små Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16095614 Er på leiting etter ny, men klara ikkje bestemme meg. Trenger ei som ikkje er så stor pga butikkane her er SMÅ og trange!!
Gummianda:) Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 Da må jeg nok skuffe deg Den er kjent for å være enormt bred mellom bakhjulene, og er ikke egnet på små og trange butikker. Jeg var utrolig misfornøyd med hele vogna. Den så fin ut og var rimelig da...
mamma til søte små Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2009 Ok:) Så det er ikkje noke å bruke penga på? Var rimlig ja, så derfor eg måtte høyre om den var brukande:)
Gummianda:) Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Det var en såpass grei pris at jeg hadde kjøpt den om jeg ikke skulle brukt den i trange butikker...for det går bare ikke:) Men til å trille tur, sove i osv er den jo grei nok!
mamma til søte små Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2009 Ok, kanskje vi skal ta sjangsen da:) Har ei trille som kan brukast om vi skal gå i butikka, så det er jo egentlig ikkje noke problem. Blir en del tur gåing gramover, så hadde vert greit med ei ny vogn:)
Joikaboll@ Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Ei super vogn (nok en gang, var et innlegg her i stad også) den er 62 cm mellom bakhjula. Jeg har brukt vogna i Oslo, Drammen, Kongsvinger, Elverum, Krakow (og der var det mange trange butikker gitt) osv.... jeg har aldri opplevd å ikke komme inn noen plass. En vanlig døråpning er 80 cm, en smal er 60 cm. men tom. der går den inn om du tar en sving rett før du går igjennom døra.
mamma til søte små Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2009 Oki:) Har sendt mail, så får håpe vi får den:) Så sleppe eg styre meir med å leite etter vogn, er jo tusenvis å velge mellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå