Gå til innhold

Hva veier dere i uke 33??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare sånn av ren nyskjerrighet!

Jeg har liksom begynt å legge på meg de siste ukene nå, fra å ha ligget å kastet opp i månedsvis og først på - 7 kg. så klartrer nå vekta oppover. Lå lenge på + 2 kg., og nå når jeg gikk på vekta i dag (3 uker siden sist!) så veide jeg + 5 kg.! Riktignok mett og med klær da (alle andre ganger har jeg veid meg på morgenen uten klær), men allikevel, for et hopp!

Hva veier dere?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heheheh ja 5 kg det var sykt mye :P hehe

Skrevet

Lagt på meg ca 10 kg. Veldig fornøyd med det:) La nemlig på meg 32 kg i mitt første svangerskap.

Skrevet

Lagt på meg 10 kilo.

Sist la jeg på meg 5.

Men var 10 kilo lettere før jeg ble gravid denne gangen enn det jeg var sist.

Skrevet

34+6 i dag og har lagt på meg 11-12 kilo.

Helt greit det synes jeg, ungen skal ut med planlagt snitt i uke 38 så det er ikke lenge igjen nå... Målet mitt var å holde meg under 15 kilo denne gangen, nå regner jeg med det blir omtrent der jeg havner.

Skrevet

16-17 kg. har jeg lagt på meg. Helt greit egentlig, for jeg var litt undervektig før jeg ble gravid. Går nok fort bort:-)

Skrevet

Forrige kontroll var jeg 33+6 og var da +10 ifht førgravid vekt. Gikk ned litt, men ikke så mye i starten av dette svangerskapet pga oppkast, og gikk fra null til MEGAmatlyst da kvalmen gav seg. La på meg 12 kg ifht førgravidvekt sist gang (gikk også da ned litt i starten) - blir nok litt mer denne gangen :o(

Skrevet

jeg er i uke 33 og har gått opp 2 kilo ved forrige kontroll... men nå begyner matlysta skikkelig om dagen så jeg regner med jeg har gått opp mer nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...