<3Elise070508, Adrian 290909<3 Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 lurer på hvor langt du må være på vei for at det skal gi utslag på graviditets test. husker ikkje når eg hadde siste mens, vet det var i midten av des. men ikkje datoen så eg har ikkje peiling på hvor langt eg er på vei.... er litt frustrerende..
VinterSol+2 Skrevet 18. januar 2009 #2 Skrevet 18. januar 2009 du er nok sånn ca 5 uker på vei. jeg hadde siste mens 20des, (altså, første dag) og er 4+1 jeg fikk positiv test når jeg var 3+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå