Gå til innhold

Dere som titter i andres baderomsskap..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere f. eks også lest meldinger på mobilen til en venninne som gikk på do når dere er på kafé?!?

Bare lurer på hvor grensene deres går i forhold til hvor mye dere invaderer andres private sfære. Bare av ren nysgjerrighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva? Må jeg begynne å rydde i baderomsskapene mine?

Skrevet

Klart det! Går seff gjennom veska også, samt posten når jeg har en mulighet til det.

Skrevet

Hehe, ja tydeligvis! Om du leser tråden lenger ned (eller opp?), så skjønner du hvorfor..:-p

Skrevet

Er sikkert samme type mennesker som sitter å prater drit bak ryggen på folk også, jævlig nysgjerrige og har litt for lite selv å fokusere på.

Aldri falt meg inn å snoke i venner/ families skap og skuffer, hverken på bad eller andre rom.

Husker jeg oppdaga at noen som hadde vært på fest hos oss hadde snoka på soverommet vårt, det skuffa meg veldig og etter det så sa jeg at jeg ikke ønska å invitere gjester flere ganger når de invaderte privatlivet vårt til de grader.

Parfymer forsvant fra badet vårt også, og det var tydelig at noen hadde snoka grundig over alt. Hadde jeg funnet ut hvem vedkommende var så hadde jeg nok tatt vedkommende i ræva og nakken bokstavelig talt og kasta personen ut.

Snoking i andre menneskers private sfære er regelrett utidig og en svært negativ egenskap.

Skrevet

Når man gjør en ting galt betyr det ikke at man er onde mennesker fordet.

Jeg prater ALDRI dritt bak ryggen på folk! Men ja, jeg har tatt en titt i andres baderoms skap. Men det betyr ikke at jeg er et dårlig menneske med dårlig moral!

Må også si at jeg tror ikke ett menneske her inne lever punktelig etter de 10 bud. Du har nok litt skitt under neglene du også Ugl@

Skrevet

i følge den dere "10 av 10 nordmenn" eller hva det heter så har 57 % prosent av befolkningen har tittet i andre sine baderomskap.. hihi

Skrevet

Dere som gjør det...lurer på hvorfor? Hva i alle dager kan man finne av interesse? Jeg hadde følt meg så dum og respektløs om jeg skulle gå å snike i andres skap. Synes det er utrolig frekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...