Gå til innhold

Skal nav ha skattekort??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på det i stad... Jeg har jo ikke levert skattekort til nav for 2009.. Jeg er i mammaperm, men er sykemeldt en periode i permisjonen nå.. Noen som vet hvordan det er?

 

På forhånd takk!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NAV skal ikke ha skattekortet..ikke dem som er arbeidsgiveren..!!

Skrevet

Nav skal ikke ha skattekort nå lenger.

Alle skattekort blir automatisk oppdatert daglig i datasystemet fra ligningskontoret..

De eneste som skal levere skattekort til nav , er de som har kvalifiserinsstønad, for de får penger via kommunen.

 

Nå vet ikke jeg om du får pengene direkte fra nav, eller om du får fra arb giver.

Men lever skattekort til arb giveren din du...

 

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...