missmam Skrevet 18. januar 2009 #1 Skrevet 18. januar 2009 Er planlagt gravid... har en datter på 2år med barnefar .. og et 10års langt forhold med barnefar.. da jeg var ca.3mnd på vei.. dumpet han meg fremfor en annen dame.. styrer med henne fortsatt.. han stiller ikke opp.. har ikke spurt om graviditeten, ikke kjent spark osv.. så er veeeldig alene.. vi har veldig dårlig kjemi.. Han har datteren vår 2hver helg og en dag i uken... Han skal nok ikke med på fødselen... Han var med sist.. men da var alt så bra ! Så merker jeg gruer meg til fødsel.. i en helt annen setting enn sist... nå er jeg alene og skal ha med mamma.. reise hjem alene med baby osv... blir rart... veldig sårt.. er 34+2.. så er ikke lenge til fødsel heller... pluss at jeg ikke er kommet over han.. elsker han fortsatt.. men samtidig så hater jeg han... tapper meg for krefter... blææææ!!!!
missmam Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. januar 2009 Ingen ?? Åååå .. dere er heldige!! *misunnelig* Savner det slik vi hadde det...
♥ anonym♥ Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 syns ikke du bør savne en som kan svikte deg så lett. men det er lett for meg å si... fokuser heller på deg og familien din. er helt greit å ha med mamma på fødselen, hedde det sist jeg å, selvom vi er gift. :-) (han kunne ikke være med..) det gikk helt fint. var også alene med babyen de første 6 ukene. å det gikk kjempefint. ikke vær redd, dette klarer du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå